Fel & Seviceanmälan

Här kan du finna kontakter vid olika situationer kring ditt boende

Service anmälan

Är något fel i lägenhet och du behöver anmäla en en service? Skicka in en anmälan via mail. så kontaktar vi dig för att åtgärda den. Viktigt att du skickar in när felet uppstår så att det inte förvärras. Exempel kan var droppande kranar eller element, lägenheten håller inte värmen, fönster och dörrar som inte går att öppna eller stänga, kyl eller frysen inte håller temperaturen etc.

Akuta fel efter kontorstid

Akut ärenden som inte kan vänta till nästa arbetsdag tex. vattenläckage, strömavbrott, etc ring 010-210 90 00.

Exempel på akuta ärenden är stora vattenläckage som kan förstöra lägenheten från vatten eller elementledningar. Strömavbrott som inte orsakats av Mälarenergi. Kontrollera först Mälarenergis hemsida (driftstörning) innan kontakt tas. Vid utkallad juor som inte är klassad som akut debiteras den som ringt.

Störningsjour

Det är inte tillåtet att upprepade gånger störa sina grannar, vara hotfull eller inte sköta sin lägenhet samt orsaka långvariga eller återkommande höga oljud i huset. 

Exempel på störningar kan vara, väldigt hög volym på tv eller stereo under en längre tid, hund som skäller eller för oväsen länge och ofta, Ljud från någon som borrar, spikar eller bankar ihållande sent på kvällen.

Ring störningsjour 010-210 90 00. Debitering sker till störande hyresgäst.

Parkering

Om du hyr en parkering och någon annan står på den ringer du numret som står under parkeringsskylten vid fastighetsgränsen. Då kommer en väktare ut och lägger en betalningsanmärkning på bilen.

Kontakta oss

+44 1234 567890

Opening Hours

Monday - Friday
09:00 - 17:00
Saturday - Sunday
Closed


Kontakta oss kring servicefrågor